Nederlands

 

1. Hoe bestel ik een artikel(en)?

  • U zoekt het artikel uit en kiest het aantal.
  • Via de knop "Bestellen" plaatst u het artikel in uw winkelmand.
  • Kiest u "Verder winkelen" of "Ga naar de winkelwagen"
  • Als u klaar bent met winkelen, klikt u op winkelwagen rechts in het scherm. Vervolgens krijgt u een overzicht van uw bestelling te zien, waarin u de artikelen desgewenst nog kunt wijzigen.
  • Kies de gewenste bezorgmethode.
  • Vul uw adresgegevens in.
  • Kies een betaalwijze en rond de bestelling af.


2. Heb ik een artikel gereserveerd zodra het in mijn winkelmand zit?

  • Nee. Pas zodra de betaling is afgerond bent u verzekerd van de artikelen.


3. Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

  • Na het doorlopen van alle stappen van het bestelproces komt u op een bevestigingspagina waarop onder andere uw ordernummer staat vermeld.
  • Daarnaast ontvangt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
  • Als u een online account heeft aangemaakt kunt u uw bestelling controleren via de orderhistorie van uw account.


3. Wanneer kan ik mijn bestelde artikelen verwachten?

  • Voor 17.00 uur besteld, binnen 2 werkdagen in huis met PostNL of, op afspraak, ophalen in Berlicum of Breda.
  • Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt een e-mail met daarin een trackingnummer waarmee u de status van de verzending kunt bekijken. Brievenbus zendingen worden zonder Track&Trace verzonden.
  • Als u inlogt met uw online account, kunt u de orderstatus van uw bestelling bekijken. 
  • ​Indien er een levertijd van 4-5 werkdagen bij het artikel staat vermeld, dan betekent dit dat het artikel tijdelijk is uitverkocht en speciaal voor u wordt nabesteld. Bestaat uw bestelling uit artikelen met verschillende afleverdata, dan zal de bestelling in delen worden geleverd.